#
mahaon-logo
mahaon-logo
##

Kontekstuālā reklāma, kas klientus piesaista jau šodien

Pakalpojuma pasūtīšana

Nozīme.

Kad potenciālais klients ieraksta vaicājumu Google, viņš ir gatavs. rīkoties. Kontekstuālā reklāma parāda jūsu uzņēmumu tieši šajā brīdī, kad pieprasījums ir visaugstākais.


Tas ātri ieslēdzas, ir precīzi noregulēts un nodrošina izmērāmu rezultātus jau pirmajās dienās. Kontekstuālā reklāma nav izdevumi, bet gan ir ieguldījums rezultātos.

Rezultāti uzreiz pēc darbības uzsākšanas

Pirmie pieteikumi tika saņemti dienā, kad sākās reklāmas kampaņa.

Silto klientu reklāma

Mēs rādām reklāmas tikai tiem cilvēkiem, kuri aktīvi meklē jūsu pakalpojumu vai produktu.

Precīza mērķauditorijas noteikšana

Vieta, laiks, ierīce, valoda, dzimums, intereses - reklāma darbojas pareizajās vietās.

Pārredzama analīze

Varat redzēt, cik daudz klikšķu, pieteikumu un pārdošanas apjomu katrs kampaņu.

Budžeta pārvaldība

Varat sākt ar minimāliem ieguldījumiem un pēc tam paplašināt.

Atkārtots mārketings

Mēs atgriežam tos, kuri jau ir bijuši vietnē, bet nav ievietojuši pasūtījumu.

Elastīga stratēģija

Varat mainīt reklāmas un izmēģināt dažādus variantus, optimizēt reāllaikā.

Radīšanas posmi

Uzņēmējdarbības un konkurentu analīze

  • Mēs izpētām jūsu nišu, mērķus, sezonalitāti, konkurentus un mērķa grupu. mērķauditoriju.

Atslēgas vārdu atlase

  • Mēs apkopojam visprecīzākos meklēšanas pieprasījumus, kas ved uz reāliem klientiem.

Kampaņu iestatīšana pakalpojumā Google Ads

  • Mēs veidojam kampaņu struktūru: meklēšana, displejs, atkārtota tirgvedība, vietējās utt.

Reklāmu rakstīšana

  • Mēs veidojam pievilcīgus, atbilstošus tekstus ar skaidriem aicinājumiem rīkoties. uz rīcību.

Darbības uzsākšana un testēšana

  • Kampaņu palaišana ar reklāmu un iestatījumu A/B testēšanu.

Optimizācija un mērogošana

  • Mēs analizējam rezultātus, koriģējam piedāvājumus, filtrējam neefektīvos piedāvājumus. vaicājumus un pievienojam jaunus savienojumus.

Jautājums - atbilde

Kāds budžets jums ir nepieciešams, lai sāktu?

Mūsu komanda strādā ar budžetiem, sākot no 1000 USD mēnesī.

Kad būs pieejami pirmie rezultāti?

Parasti palaišanas dienā. Pirmie klikšķi un pieteikumi tiek saņemti pirmajās stundās.

Kāda ir atšķirība starp kontekstuālo reklāmu un SEO?

SEO sniedz rezultātus ilgtermiņā, savukārt konteksts sniedz rezultātus uzreiz, bet reklāma. Tās lieliski darbojas kopā.

Kas jums no manis ir nepieciešams, lai sāktu darbu?

Saite uz tīmekļa vietni, piekļuve Google Ads/Analytics (vai mēs to izveidosim), izpratne par jūsu mērķiem un auditoriju.
#

Gadījumi

## #

Mahaon skaitļos

5

gadu pieredze

50

augsti kvalificēti darbinieki

500

veiksmīgi pabeigts
projektus

$ 4 млн

reklāmas budžets tika uzticēts
mēs esam klienti

92%

pozitīvas atsauksmes

76%

klienti kļūst
mūsu pastāvīgais

18

valstis, kurās darbojas mūsu uzņēmuma pārstāvniecība

8

uzņēmumi ietver
saimniecības struktūrai
# #

Viņi raksta par mums

1
2
3
5
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
# #

Mēs izvērtēsim jūsu projektu

Atbildiet uz dažiem jautājumiem, un mēs ar jums sazināsimies pa tel darba laiks

Aizpildiet saīsinājumu
#

Kontekstuālā reklāma pakalpojumā Google Ads ir viena no efektīvākajām. tiešsaistes mārketinga rīks, kas ļauj piesaistīt klientus jau pirmajās darbības uzsākšanas dienās. Tā tiek rādīta tiem, kas aktīvi aktīvi meklē jūsu piedāvātās preces vai pakalpojumus, t.i., trāpījumi uz mērķauditoriju.

Mūsu komanda izveido pilnu kontekstuālās reklāmas ciklu: sākot no datu vākšanas atslēgvārdu un reklāmu rakstīšanas līdz kampaņas palaišanai, optimizācijai un analīzei. un analīzi. Mēs strādājam ar meklēšanas, attēlošanas, video un remarketinga kampaņām, kā arī ar jaunajām veiktspējas kampaņām. Max.

Kontekstuālā reklāma ir piemērota gan vietējiem uzņēmumiem, gan valsts un starptautiskiem uzņēmumiem. Ar detalizētu mērķauditoriju, mēs varam rādīt reklāmas tikai mērķauditorijām. - pēc atrašanās vietas, ierīces, interesēm un uzvedības tiešsaistē. uzvedība tiešsaistē.

Mēs nodrošinām pilnīgu pārredzamību: klients saņem ikmēneša pārskatus ar ar rezultātiem un ieteikumiem par to, kā tos uzlabot. Visas kampaņas ir tiek regulāri optimizētas - mēs svītrojam neefektīvus atslēgvārdus, uzlabojam CTR un palielinām konversiju rādītājus.

Kontekstuālā reklāma ir ideāli piemērota:

  • maziem un vidējiem uzņēmumiem, kas vēlas ātri iegūt klientus;
  • tiešsaistes veikalos;
  • uzņēmumiem, kas uzsāk jaunus pakalpojumus vai akcijas;
  • zīmoli ienāk jaunos tirgos.

Jums ir pilnīga kontrole pār budžetu un rezultātiem. Mēs palīdzam jums izvēlēties optimālo stratēģiju, kas rada reālus pieteikumus un pārdošanas apjomus, nevis tikai ne tikai datplūsmu.

#
## # #