#
mahaon-logo
mahaon-logo
##

Ietekmētāju mārketings, kas vairo uzticību jūsu zīmolam

Pakalpojuma pasūtīšana

Nozīme.

Pasaulē, kurā klasiskā reklāma bieži tiek ignorēta, ieteikumi no jūsu iecienītāko blogeru ieteikumi ir ļoti svarīgi. Ietekmētāji ir balsis, kurām jūsu auditorija uzticas.


Pareizi izvēlēti vēstnieki palīdz ne tikai palielināt sasniedzamību, bet arī veidot emocionālu saikni ar zīmolu. Tas ir reklāma, kas neizskatās pēc reklāmas.

Augsts uzticēšanās līmenis

Sekotāji uzticas emuāru autoriem, tāpēc viņu ieteikumiem ir. lielāka ietekme nekā tradicionālajai reklāmai.

Plašs jaunās auditorijas aptvērums

Mēs paplašinām zīmola klātbūtni attiecīgās mērķauditorijas vidū.

Uzņēmuma tēla stiprināšana

Sadarbība ar atzītiem viedokļu līderiem stiprina zīmola kā eksperta pozīciju. zīmola kā eksperta un uzticama.

Dabiskā integrācija

Reklāma tiek attēlota satura formātā - dabiski, neuzkrītoši, interesanti.

Palielināt pārdošanas apjomu

Tas ir īpaši efektīvs, lai reklamētu preces, informācijas produktus un vietējiem uzņēmumiem.

Formātu elastība

Sižeti, Spoles, atsauksmes, atmaskojumi, straumes - formāti tiek izvēlēti atbilstoši uzņēmējdarbības mērķiem.

Ilgstošs efekts

Ietekmētāja saturs bieži paliek platformā ilgu laiku, turpinot darboties arī pēc reklāmas kampaņas beigām.

Radīšanas posmi

Mērķauditorijas analīze

  • Mēs noskaidrojam, kas ir jūsu mērķauditorija un kurās platformās tā ir aktīva.

Ietekmētāju atlase

  • Blogerus izvēlamies pēc tēmas, komunikācijas temata, saziņas veida, sekotāju skaitu un iesaistīšanos.

Stratēģijas saskaņošana

  • Mēs izstrādājam plānu: integrāciju skaits, formāti, ziņojumi, piedāvājumi.

Saziņa ar blogeriem

  • Mēs rūpējamies par visām sarunām, darba uzdevumiem, termiņiem un publikācijas.

Reklāmas kampaņas uzsākšana

  • Satura izvietošana, kvalitātes kontrole, uzglabāšana plašsaziņas līdzekļu materiāli.

Analītika un atskaite

  • Sasnieguma, skatījumu, klikšķu, koplietojumu, komentāru apkopošana. Analizējiet kampaņas efektivitāti.

Jautājums - atbilde

Kā izvēlēties pareizo blogeri?

Mēs analizējam tēmas, iesaisti, auditorijas kvalitāti un atbilstību jūsu zīmolam.

Cik maksā influenceru mārketings?

Cenas ir atkarīgas no sasniedzamības un formāta, un reklāmas cenas par mikroblogeriem sākas no 1000 UAH.

Vai ir iespējams izsekot rezultātu?

Jā, mēs to darām. Mēs izmantojam UTM tagus, novirzīšanas kodus, atsevišķas mērķlapas. lapas, lai novērtētu veiktspēju.

Cik ātri var uzsākt kampaņu?

No 3 līdz 7 dienām atkarībā no blogeru skaita un formāta. satura.

Vai influenceru mārketings darbojas B2B?

Jā, bet ar pareizu pozicionēšanu un nišas ekspertu palīdzību. (profesionāli viedokļu līderi, nozares kanāli).
#

Gadījumi

## #

Mahaon skaitļos

5

gadu pieredze

50

augsti kvalificēti darbinieki

500

veiksmīgi pabeigts
projektus

$ 4 млн

reklāmas budžets tika uzticēts
mēs esam klienti

92%

pozitīvas atsauksmes

76%

klienti kļūst
mūsu pastāvīgais

18

valstis, kurās darbojas mūsu uzņēmuma pārstāvniecība

8

uzņēmumi ietver
saimniecības struktūrai
# #

Viņi raksta par mums

1
2
3
5
4
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
# #

Mēs izvērtēsim jūsu projektu

Atbildiet uz dažiem jautājumiem, un mēs ar jums sazināsimies pa tel darba laiks

Aizpildiet saīsinājumu
#

Ietekmētāju mārketings ir preču un pakalpojumu popularizēšanas veids, izmantojot sadarbojoties ar blogeriem, viedokļu līderiem un satura veidotājiem. У mūsdienu digitālajā vidē tas ir viens no efektīvākajiem veidiem, kā vēstījuma nodošanai mērķauditorijai, izmantojot uzticību.

Mūsu aģentūra piedāvā pilnu influenceru mārketinga ciklu: no tirgus analīzes līdz tirgus analīzi līdz influenceru atlasei, sarunām, satura radīšanai un rezultātu analīzi. Mēs strādājam ar Instagram, TikTok, YouTube, Telegram un citām platformām. Mēs izvēlamies tikai tos blogerus, kuru auditorija ir reāla, iesaistīta un atbilst jūsu zīmolam.

Kampaņas tiek veidotas, pamatojoties uz biznesa mērķiem: palielināt vai tiešo pārdošanu. Pateicoties formātu elastībai - no stāstiem līdz pilnvērtīgām atsauksmēm - mēs pielāgojam pieeju konkrētam zīmolam.

Ietekmētāju mārketings ir īpaši efektīvs šādās nišās:

  • mode, skaistums, veselība;
  • sīkrīkus un tehnoloģijas;
  • informācijas produkti un tiešsaistes izglītība;
  • vietējiem uzņēmumiem;
  • jauniem zīmoliem, kuriem ir jāpanāk sava reputācija.

Mēs sniedzam arī ziņojumus par šādiem rezultātiem: sasniedzamība, mijiedarbība, noturēšanu, klikšķus, abonementus un konversijas. Ja nepieciešams. mēs integrējam novirzīšanas sistēmas vai promo kodu izsekošanu.

Ietekmētāju mārketings nav saistīts ar "zvaigznēm", bet gan ar pareizajām sejām, kas stāsta par jūsu produktu tiem, kuri ir gatavi klausīties.

#
## # #